Dareh ügyfélfogadási rend változás

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2021. szeptember 14-én, kedden, a bélmegyeri ügyfélkapcsolati irodánk technikai okok miatt zárva tart.

Az elmaradt időpontot 2021. szeptember 21-én, kedden, 9.30-10.30 óra között pótoljuk.

Megkereséseiket az alábbi elérhetőségeken fogadjuk:

Postacím: 5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 4-6.

– hulladékszállítással kapcsolatos kérdések, információk kezelése (hulladékszállítás rendje, hulladékszállítás áthelyezése, hulladékszállítás elmaradása): 
 szallitasi-informaciok@grnkft.hu

– lakossági ügyfeleink számára ( pld.: adásvétel bejelentése, szüneteltetési kérelmek, átírási kérelmek) és egyéb, általános információk (pld. fizetési felszólításokkal kapcsolatos adategyeztetés, egyenleglekérdezés, edényméret változtatás) kezelése: 
ugyfelszolgalat@grnkft.hu

– közületi ügyfeleink részére (szerződésekkel, szerződéses feltételekkel, közületi számlákkal, egyenleglekérdezéssel, edényméret változtatással kapcsolatos kérdések, információk kezelése):
 uzletiugyfel@grnkft.hu

Megértésüket köszönjük!

DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt.

2021/09/14 - 00:00

Hírek

Cím
Bélmegyer konyha heti menü

2024. 05. 06 - 2024. 05. 17.

Jegyzkv. nyilvántartásba vételről, sorsolásról és a szavazó lap adattartalmáról

A választási bizottság ülése a helyi önkormányzati képviselő és…

Határozatok jelöltek nyilvántartásba vételéről

Polgármesteri és egyéni listás jelöltek nyilvántartásba vétele…

Határozat egyéni listás jelöltek nyilvántartásba vételéről

Önkormányzati képviselőjelöltek nyilvántartásba vétele

Határozat a polgármesteri és egyéni listás jelöltek nyilvántartásba vételéről

Polgármesteri és egyéni listás jelöltek nyilvántartásba vétele…

Ajánlattételi kiírás

A beszerzés tárgya: Az óvoda- és iskolatej program…

Földtulajdonosi gyűlés

Hirdetmény

Árverési hirdetmény

Ingatlan-árverési hirdetmény:

2024. évi választások

SzSzB tagok listája

Helyi piac kialakítása Bélmegyeren

Oldalak