Dareh ügyfélfogadási rend változás

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2021. szeptember 14-én, kedden, a bélmegyeri ügyfélkapcsolati irodánk technikai okok miatt zárva tart.

Az elmaradt időpontot 2021. szeptember 21-én, kedden, 9.30-10.30 óra között pótoljuk.

Megkereséseiket az alábbi elérhetőségeken fogadjuk:

Postacím: 5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 4-6.

– hulladékszállítással kapcsolatos kérdések, információk kezelése (hulladékszállítás rendje, hulladékszállítás áthelyezése, hulladékszállítás elmaradása): 
 szallitasi-informaciok@grnkft.hu

– lakossági ügyfeleink számára ( pld.: adásvétel bejelentése, szüneteltetési kérelmek, átírási kérelmek) és egyéb, általános információk (pld. fizetési felszólításokkal kapcsolatos adategyeztetés, egyenleglekérdezés, edényméret változtatás) kezelése: 
ugyfelszolgalat@grnkft.hu

– közületi ügyfeleink részére (szerződésekkel, szerződéses feltételekkel, közületi számlákkal, egyenleglekérdezéssel, edényméret változtatással kapcsolatos kérdések, információk kezelése):
 uzletiugyfel@grnkft.hu

Megértésüket köszönjük!

DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt.

2021/09/14 - 00:00

Hírek

Cím
ÁLLÁSHIRDETÉS

LEGELTETÉSI TILALOM

LEGELTETÉSI TILALOM

INGATLAN ÁRVERÉSI HIRDETMÉNY V.

INGATLAN ÁRVERÉSI HIRDETMÉNY V.

INGATLAN ÁRVERÉSI HIRDETMÉNY IV.

INGATLAN ÁRVERÉSI HIRDETMÉNY IV.

INGATLAN ÁRVERÉSI HIRDETMÉNY III.

INGATLAN ÁRVERÉSI HIRDETMÉNY III.

INGATLAN-ÁRVERÉSI HIRDETMÉNY II.

INGATLAN - ÁRVERÉSI HIRDETMÉNY II.

INGATLAN-ÁRVERÉSI HIRDETMÉNY

INGATLAN-ÁRVERÉSI HIRDETMÉNY

 

Pénzügyi Bizottság határozatai és jegyzőkönyvei
Rendeletek 2024.10.31.- 2025.02.18.
Jegyzőkönyv 2024.10.14-2025.04.29

Oldalak